Autode elektroonikaplokkide remont ja JUHTIMISPLOKKIDE REMONT

Tänapäeval muutuvad autod iga aastaga üha arvutiseeritumateks. Autode elektroonilised süsteemid moderniseeruvad pidevalt, autod täituvad väga kiiresti erinevate andurite ja täiturmehhanismidega, auto erinevaid sõlmi ühendavad sajad meetrid juhtmeid. Kõiki neid süsteeme kontrollivad РСМ plokid (Powertrain Control Module), mida nimetatakse ka ECU-ks või mootori elektrooniliseks juhtimisplokiks (EJP). Need plokid on auto agregaatide ja mootori juhtimissüsteemides põhiline. Seepärast sõltub nende plokkide korrasolekust auto kõigi nende poolt juhitavate süsteemide töö.

Elektroonilisi juhtimisplokke saab remontida meie autoteeninduses. Kompuuterdiagnostika käigus saadud rikkeandmed võimaldavad kindlaks määrata ECU remontimise tegevuskorra. Ploki töö häirumist soodustavad põhjused on erinevad ja seotud lühisega ahelas ja väliste tegurite – mehaanilise vigastastuse, korrosiooni või ülekuumenemise tagajärjel tekkinud ülepingega. Paljud hooldekeskused eelistavad elektroonilisi juhtimisplokke remontida sel teel, et vahetavad need uute vastu. Eriti puudutab see vees olnud autosid. Tänapäevasemates autodes saab seadete säilitamiseks kasutada ka välkmälu (EEPROM). Selleks, et uue ploki seaded vastaksid konkreetse seadme parameetritele, salvestatakse need pärast plokivahetust ümber. Sellist ümberprogrammeerimist tehakse reeglina mitte sõltumatutes autoteenindustes, vaid tootja autoriseeritud hooldekeskustes spetsiaalsete autoteenindusseadmete (näiteks skanneri) ja diileri kindla koodikomplekti abil. Tänu meeskonda kuuluvatele kvalifitseeritud spetsialistidele ja tänapäevastele seadmetele suudab meie kiiptuuningu stuudio juhtimisploki taastada sõltumata rikke tekkepõhjusest. Elektroonilise juhtimisploki taastamise protsess piirdub selle testimisega spetsiaalsel seadmel. Avastatud rikked kõrvaldatakse ja plokki testitakse pärast remonti uuesti. Remonditud plokk paigaldatakse autole.

Close Menu